דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שילוט רכבים למיתוג עסק 

מאת    [ 03/07/2011 ]

מילים במאמר: 416   [ נצפה 2379 פעמים ]

מיתוג העסק הוא נושא קריטי עבור כל עסק. ריבוי העסקים וריבוי המסרים שמציפים את הציבור בימנו מחייבים כל בעל עסק להשקיע זמן, מחשבה וכסף במיתוג ובידול העסק שלו, על מנת שהלקוחות יידעו לא רק איזה שירות או מוצר הוא מספק, אלא מדוע כדאי להם לפנות דווקא אליו, מה היתרונות שלו ומה עושה אותו "מיוחד".

 

ישנן שורה של דרכים למתג את העסק. זה מתחיל מבחירת לוגו, שמופיע במשרדי העסק, על גבי כרטיסי הביקור, הניירת וכל מסמך אחר, מהשיווקי ביותר, דרך האדמיניסטרטיבי ועד העמודים של אתר האינטרנט של העסק. על העסק לבחור צבעים שיאפיינו אותו, כחלק מהשפה המיתוגית הכוללת ש"מתקשרת" עם המסרים השיווקיים שהעסק מעוניין לשדר. השפה הזאת תופיע גם בפרסום העסק, אם דרך עיתונים, אינטרנט, שילוט חוצות או כל דרך פרסומית אחרת.

 

אחת הדרכים למתג את העסק היא להציב שילוט רכבים. כאשר הרכב של העסק נמצא בדרכים, הוא לא רק משמש את מי שנוסע בו למטרות פרקטיות של הגעה ממקום למקום, הוא גם יכול וצריך להיות כלי שיווקי ופרסומי. רכב או צי כלי רכב של העסק ללא פרסום לא מנצל את האפשרות שעומדת בפני הבעלים להפיץ את שם המותג ובעצם מפסיד הזדמנות להרחיב את הפעילות שלו.

 

כמה זמן מחזיק מעמד שילוט רכבים?

 

שילוט רכבים שמוצב על הרכב של העסק בו מופיעים הלוגו והמוטו של העסק חושף ציבורים רחבים לחברה. השילוט יכול להחזיק מעמד כשנתיים, דבר שהופך אותו לשילוט עם התמורה הכי טובה שיש לכסף שעסק משקיע בפרסום.


שילוט רכבים – עד כמה זה יעיל?

 

שילוט חוצות יורד לאחר עשרה ימים, שלט בעיתון קיים יום אחד, פרסומות בטלוויזיה הן יקרות מאוד, פרסומות ברדיו יורדות לאחר מספר ימים והאפקטיביות של באנרים באינטרנט עוד איננה ברורה דיה. לעומת כל אלה, מספר העיניים שנחשפות לפרסום שנמצא על גבי עשרה כלי רכב שמסתובבים ברחבי העיר או בכבישי ישראל שקול לכמאה שלטי חוצות.

 

הכדאיות הכלכלית של שילוט רכבים

 

כל סוג של שילוט בישראל, מלבד שילוט לרכבים, כולל אגרה שיש לשלם למדינה. דבר זה הופך שילוט על רכבים לכדאי וכלכלי במיוחד, שכן הרשויות טרם השכילו להמציא דרך שתאפשר להן להשית אגרה על שלט המופיע על גבי הרכב של העסק.

 

לסיכום, כלי הרכב של העסק נעים ממקום למקום והניידות שלהם מאפשרת לשלטים שעליהם להגיע לקהלים רחבים ומגוונים יותר מאשר שילוט חוצות נייח שיושב בצומת מסוימת. כך שבשורה התחתונה, שילוט רכבים הוא לא רק פרסום זול, אלא הוא גם יעיל יותר ותומך במיתוג הכללי של העסק.

חברת פרסום רוטשטיין הינה עסק משפחתי שנוסד בשנת 1999 ומתמחה במיתוג ושילוט רכבים מסחריים, שילוט רכבים , שילוט משאיות ומסחריות. החברה כוללת סטודיו גרפי המומחה ביצירת מדבקות לרכבים ושילוט המיועד להיות בתנועה וכן צוות מתקינים מקצועי ואדיב.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב